E2 22inç Sıramatik Sistemi

Q-smart E2

Q-smart E2 ile 22″ dokunmatik ekrana, ultra yüksek performansa ulaşın. Günlük işlem kapasitesi 30.000 adete çıkarılmış güçlü donanımı ve kalbindeki istikrarlı Linux tabanlı özel işletim sistemiyle, sonsuza dek yavaşlamayan sıramatik sistemi ile tanışın.

22″ Üstün Teknoloji Dokunmatik Ekran

Q-smart E2’nin 22 inçlik dokunmatik ekranı, 4096×4096 ultra yüksek çözünürlükte kızılötesi dokunmatik teknolojisiyle donatılmıştır. Bu özellik, kullanıcıya kalibrasyon gerektirmeyen ve hassasiyet kaybı yaşatmayan bir deneyim sunar. Sıra alırken hızlı ve kesintisiz bir etkileşim için idealdir.

Web Tabanlı Kapsamlı Yönetim Özellikleri

Q-smart E2, web tabanlı yönetim özellikleri sayesinde randevu dağıtımından, kuyruk ve sıra yönetimine, reklam ve operatör yönetimine kadar birçok işlevi kolaylıkla gerçekleştirir. Bu, işletmeler için zaman tasarrufu sağlar ve operasyonel verimliliği artırır. Mobil uyumluluğu sayesinde, istediğiniz yerden yönetim imkanı sunar.

Stabil ve Güçlü Performans

Q-smart E2 sıramatik sistemi, günlük 30.000 adet işlem kapasitesi ile piyasadaki en güçlü sıramatik cihazlardan biridir. Linux tabanlı özel işletim sistemi, sistem stabilitesini garanti eder ve yüksek işlem kapasitesiyle birleşerek kesintisiz bir kullanıcı deneyimi sunar.

Sıramatik Sisteminde Yüksek Kapasite

30000+

İşlem Kapasitesi

4500+

Bilet Kapasitesi

254+

Gişe Kapasitesi

Renk seçenekleri

Dilediğiniz renk kombinasyonları ve ön panel uygulamaları ile sisteminizi kişiselleştirebilirsiniz.

Endüstriyel yazıcı

Kullanılan endüstriyel tip termal yazıcı ile bakım gerektirmeden, mürekkep bitti derdi olmadan yıllarca çıktı alabilirsiniz.

22″ Dokunmatik Ekran

22 inç, üstün kızılötesi dokunmatik ekran (4096px) teknolojisiyle donatılan sistem, kalibrasyon gerektirmeden, hassasiyet kaybı olmadan yıllarca kusursuz çalışır.

Vandal Proof Ekran

Ultra üstün çözünürlüğe sahip Kızılötesi (IR) dokunmatik ekran, 4096 x 4096px çözünürlük hassasiyetiyle kalem ucunu dahi hissedebilir. Kasıtlı zarar verme eylemlerine karşı dirençlidir. Mükemmel bir kullanıcı deneyimi sunar.

Entegre Sıramatik Çözümleri:

Müşteri Deneyiminizi Maksimize Edin

Müşteri Hizmet Ses Kaydı

Kalite standartlarınız gereği personelleriniz ile müşterileriniz arasında geçen görüşmeleri Ses Kayıt Sistemi ile kaydedebilir, bir problem olması halinde, aralarında geçen görüşmeyi dinleyebilirsiniz.

Kart Okuyucu Opsiyonları

Kart veya barkod okuyucu entegrasyonu ile müşterilerinize öncelik verebilir, müşterilerinizi kısıtlayabilir, ekranlardan veya bilet üzerinden çeşitli mesajlar iletebilirsiniz.

Kapasite genişletme

Sınırsız sayıda ek kiosk, bilet makinesi, operatör ekranı, zil ünitesi, ana ekran, LCD monitör, masa üstü yazıcı eklentileri ile dilediğiniz anda sisteminizi dilediğiniz kapasiteye genişletilebilirsiniz.

Canlı performans raporu

Canlı raporlama ile şubenizin genel durumunu ve servislerin durumlarını, servislerde hizmet almak için bekleyen kişileri, ortalama işlem ve bekleme sürelerini, hizmet vermekte olan personel sayısını canlı olarak izleyebilirsiniz.

Sistem entegrasyonu

SAP veya web servis entegrasyonları ile müşterilerinizin sisteminizle etkileşim kurmasını sağlayabilir, müşterilerinize öncelik verebilir, kurumsal alt yapınızla haberleşmesini sağlayabilirsiniz.

Memnuniyet anketi

Q-smart Poll müşteri memnuniyet anketi sistemi ile entegre edilerek, müşterilerinizin aldıkları hizmeti değerlendirmesini, memnuniyet veya menuniyetsizliklerinin sebeplerini inceleyebilirsiniz.

Dijital Dönüşümde

Sıramatik Sistemlerinde Lider

Firmamızın sunduğu gelişmiş sıramatik hizmetleriyle iş süreçlerinizi optimize edin. Web tabanlı yönetim, etkin performans raporları ve merkezi kontrol mekanizmalarıyla, müşteri deneyiminizi bir üst seviyeye taşıyın. Yenilikçi çözümlerimizle her zaman bir adım önde olun.

Performans Raporları

Geliştirilen web tabanlı personel performans yönetimi ile kurumunuzun verimliliğine katkıda bulunabilir, işçilik maliyetlerinizi tekrar değerlendirebilirsiniz.

Web Tabanlı Yönetim

Web tabanlı yönetim sayesinde, kuyruk yönetimi, sıra yönetimi, reklam yönetimi, operatör yönetimini kolaylıkla bilgisayar veya cep telefonu üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

İnternetten Randevu

İnternetten randevu (hiç bir ek talep olmaksızın sadece internet bağlantısı ile) vermek için hazır. Sadece internete bağlayarak sıra sisteminize internetten randevu dağıtabilirsiniz.

Merkezi Yönetim

Harita entegrasyonumuz sayesinde tüm şubelerinizi anında görüntüleyin, bekleme sürelerini optimize edin, bilet şablonlarınızı hızla güncelleyin ve kuyruk ayarları ile kullanıcı yetkilerini kişiselleştirin. Şimdi yönetimin gücünü elinize alın!

Teknik Özellikler

Donanım Özellikleri
CPU: Intel Quad Core
Anakart: Asus MB
Ram: 4GB
Disk: 128 SSD
Monitör: 22 inç, 1920x1080px IPS
Dokunmatik: Multitouch Infra Red
Yazıcı: Endüstriyel 58-60mm/ 200mm/s
Bağlantı: 10/100/1000 Gigabit ethernet
Çalışma voltajı: 220V AC
Güç tüketimi: 150 W
Ağırlık: 51.6 kg
Boyutlar: 46cm x 45cm x 150cm

Kapasite
Tavsiye edilen günlük işlem kapasitesi: 30000
Bilet alım tipi: Dokunmatik
Kuyruk yönetim kapasitesi: 99
Kullanıcı kapasitesi: Sınırsız
Gişe yönetim kapasitesi: 254
Bilet rulosu kapasitesi: 4500
Bilet genişliği: 58-60mm

Donanım desteği
Müşteri temsilcisi görüşme kaydı: Evet
Sanal terminal desteği: Evet
Platform bağımsız sanal terminal desteği: Evet
Android smart terminal desteği: Evet
Web tabanlı cloud terminal desteği: Evet
Masaüstü terminal desteği: Evet
Manyetik kart okuyucu: Opsiyonel
RFID, Mifare veya smartcard okuyucu: Opsiyonel
Barkod ve QR kod okuyucu: Opsiyonel
Bulut ekran desteği: Evet
Curwe WiFi 802.11 b/g ekran desteği: Evet
Curwe serisi ekran desteği: Evet
Flex serisi ekran desteği: Evet
Matrix serisi ekran desteği: Evet
7 Segment serisi ekran desteği: Evet
USB gişe ekranı desteği: Evet
Android tablet gişe ekranı desteği: Evet
DSI LCD TV Digital signage desteği: Evet
Ana panel gruplama desteği: Evet
Ana panel desteklenen satır sayısı: Sınırsız
SMS ile bilet numarası çağrı bildirimi: Opsiyonel
Ekran boyutu: 22 inç
Özel linux işletim sistemi: Evet
Windows işletim sistemi: Opsiyonel
Renk seçenekleri: Beyaz, Siyah, Kırmızı, Mavi
Kurumsal logo uygulaması: Opsiyonel
Kabin içi sıcaklık kontrol ünitesi: Evet
Havalandırma fanları: Evet
Müşteri memnuniyet anketi sistemi: Opsiyonel
Endüstriyel termal yazıcı: Evet
Bilet azaldı sensörü ve uyarısı: Evet
Bilet bitti sensörü ve uyarısı: Evet
Web tarayıcı üzerinden bilet baskısı: Evet
Alınan bileti sesli okuma: Evet
Çağrı yapılan bileti sesli okuma: Evet
Bilet üzerine özel müşteri bilgisi baskısı: Evet
Bileti farklı bir gruba transfer etme: Evet
Bileti doğrudan bir kullanıcıya transfer etme: Evet
Web tarayıcıda çağrı yapılan bileti sesli okuma: Evet
Bilet park etme: Evet
Bilet erteleme: Evet

Raporlama desteği
Web tabanlı kuyruk performans raporu: Evet
Web tabanlı kullanıcı performans raporu: Evet
Raporlama süresi: Sınırsız
Raporların grafiksel gösterimi: Evet
Raporların Excel’e aktarımı: Evet
Raporların PDF’e aktarımı: Evet
Merkezi raporlama: Opsiyonel
Merkezi sistem yönetimi: Opsiyonel
Duyarlı web tasarımı: Evet
Akıllı telefonlardan raporlama: Evet
Kullanıcıların terminal kapatma sebebi raporlama: Evet
Kullanıcı çalışma süresi raporlama: Evet
Donanım durumu izleme: Evet
E-posta ile periyodik raporlama: Opsiyonel

Yönetim desteği
HTML5 müşteri ekranı tasarımı: Evet
Harici web sayfası görüntüleme: Evet
Yabancı dil desteği: Evet
Web tabanlı bilet şablonu yönetimi: Evet
Web tabanlı kuyruk yönetimi: Evet
Bilet numarası ön eki (Örn A123): Evet
Internetten randevu yönetimi: Opsiyonel
Müşteri kartı yönetimi: Opsiyonel
Kimlik numarası korumalı kuyruk yönetimi: Opsiyonel
Kimlik numarasına özel kuyruk yönetimi: Opsiyonel
Çalışma zamanı ve öğlen arası limitleme: Evet
Kuyruk bilet sayısı limitleme: Evet
Mirror queue kuyruk yönetimi: Evet
Smart call akıllı şube yönetimi: Evet
Müşteri ekranı (bilet makinesi) reklam yönetimi: Evet
Gösterge ekranı (TV veya monitor) reklam yönetimi: Evet
Tek tıkla sistem yedekleme: Evet
Tek tıkla sistem geri yükleme: Evet

Web servisler ve entegrasyon
Çağrı yapılan bileti sesli okuma web servisi: Evet
SAP sistem entegrasyonu: Opsiyonel
Internetten randevu web servisleri: Opsiyonel
Performans raporu web servisleri: Evet
Internetten randevu harici servis entegrasyonu: Opsiyonel
Kimlik numarası entegrasyonu: Opsiyonel
Sistem istatistikleri web servisleri: Evet
Çağrı yönetimi web servisleri: Evet
Çağrı terminali SAP entegrasyonu: Opsiyonel
Çağrı terminali API: Evet
Akıllı bina otomasyonu desteği: Opsiyonel

Scroll to Top