İş Zekası Çözümleri

Export to PDF

qsmart sıramatik kahve kupası

İşletmeniz, çalışanlarınız ve müşterileriniz hakkında ne kadar fikre sahipsiniz? Q-smart sıra, performans ve randevu yönetimi sistemi size aradığınız bu soruların somut cevabını vermeye hazır.  Siz kahvenizi yudumlayın.

  • Şubeli yapılarınız için merkezi sistem yönetimi ve performans izleme araçları
  • Koordinasyon merkeziniz için sistem durumu izleme araçları
  • Çalışanlarınızın detaylı çalışma raporları
  • Vermekte olduğunuz hizmetlerin yoğunluk raporları
  • Müşterileriniz geri bildirimleri için memnuniyet anketi sistemi
  • Çalışma yoğunluğunuzu dengelemek ve az vakti olan müşterileriniz için randevu sistemi
  • Reklam ve kampanyalarınızı müşterilerinize duyurmak için reklam yönetimi altyapısı
  • Sıra sistemine entegre kurumsal TV sistemi çözümü
  • Akıllı bina sistemlerine entegrasyon
  • SAP, CRM sistemi entegrasyonu
  • Sıra sisteminde toplanan ve işlenen tüm veriler için web servisler

sıra sistemi merkezi izleme

Merkezi sistem yönetimi ve performans izleme araçları

Q-smart sıra yönetim sistemi zeki bir merkezi yönetim altyapısına sahiptir. Merkezi raporlama ve yönetim altyapısı ile tüm şubelerinizin yönetimini tek bir merkezden izleyebilir, şube performanslarını takip edebilir, şubelerinizdeki yoğunlukları canlı olarak takip edebilir, istenmeyen durumlar ile ilgili akıllı filtreler girerek, geliştirilen yapay zekanın sisteminizi takip etmesini sağlayabilirsiniz.

Şubelerinize ait merkezde toplanan veriler gelişmiş bir rapor üretimine yardımcı olur. Oluşturulan rapor çıktılarınz ile şubeler arası performansları inceleyebilir, şubelerin, kuyrukların veya personellerin çalışmalarını tüm sistem ile karşılaştırarak değerlendirebilirsiniz.

Merkezi sistem yönetimi operasyon merkezinizde kullanılabilecek, Smart veya LCD TV'ler ile uyumlu izleme araçları ile birlikte gelir. Hiçbir uygulama yüklemeden, web üzerinden kullanılmaya hazırdır.

Koordinasyon merkezi sistem durumu izleme araçları

Sıramatik sisteminiz üstün izleme araçları ile birlikte sunulur. Donanımların durumları, arızalı olan bir donanım olması halinde uyarı sistemi, kağıt azaldığında e-posta veya web servis ile bildirim, Smart TV izleme arayüzü, akıllı hastane (bina otomasyonu) sistemlerine bilgilendirme, sorun olması halinde teknik servis çağıran yapay zeka...

Q-smart sıramatik sistemi, sistemi oluşturan herhangi bir donanımda sorun tespit etmesi halinde, geliştirilen yapay zeka altyapısı ile kendi servis merkezine, teknik servis müdehalesi için haber verir.

İşletmecinin müdehale etmesi gereken durumlarda, servis personeline veya akıllı bina otomasyonu sistemine, durumunun kritiklik seviyesini bildirerek bilgilendirme yapar.

sıra sistemi teknik servis
sıra sistemi teknik servis

Detaylı çalışma raporları

Q-smart sıramatik sistemi, tekil veya merkezi yönetim ile yönetilen çoklu sistemlerin tamamında detaylı performans raporları sağlar. Merkezi yönetimde şube bazlı rapor elde edileceği gibi, tekil şubeler bazında da çalışma raporları elde edilebilir.

Özgürce belirleyebileceğiniz başlangıç ve bitiş tarihi aralığında,
- Saatlik çalışma raporu ile işletmenizin hangi saat aralıklarında yoğun oluğunu, 
- Günlük çalışma raporu ile haftanın günlerine ait detaylı yoğunluk raporlarını, 
- Aylık çalışma raporu ile aylara göre çalışma performanslarınızı,
- Yıllık çalışma raporu ile yıllara göre hizmet, şube veya çalışan performanslarınıza ait detaylı bilgiler elde edebilirsiniz.

Müşterileri memnuniyet anketi sistemi

Q-smart Sıramatik sistemiyle entegre olarak sunulan memnuniyet anketi sistemi, müşteriniz çağırıldıktan sonra, personelinizin önüne yerleştirilen ekran yardımıyla memnuniyet anketini değerlendirmesini ister. Bilet numası ile eşleştirilen değerlendirme kaydedilir. Böylelikle, anket raporlarında, memnun olmayan müşterinizin, hangi servisten yararlandığı, hangi personeliniz ile işlem yaptığı bilgilerine erişebilirsiniz.

Belirleyeceğiniz filtreler yardımıyla, memnuniyetsiz bir müşteriden veri girişi yapıldığında, sistem merkezi e-posta ile yönetcilerinizi uyarır.

Detaylı raporlar ile işletmeniz hakkında müşterilerinizin ne düşündüğünü anlık veya geçmişe dönük olarak elde edebilirsiniz.

müşteri memnuniyeti anket sistemi
sıra sistemi internetten randevu

İnternetten Online Randevu Sistemi

Q-smart sıramatik sistemi, randevularınızı internetten dağıtmaya hazırdır. (İnternet bağlantısı dışında ek hiç bir talep olmadan).

Entegre randevu sistemi ile öncelikli müşteri sayısını, çalışma saatlerini, randevuların çalışma günlerini, randevu periyotlarını düzenleyebilirsiniz. Q-smart online randevu sistemi kullanıcı dostu bir yönetim arayüzüne sahiptir. Opera, Safari, Chrome veya Firefox gibi, mobil veya masaüstü her tür internet tarayıcısından online radevu dağıtır, yönetir.

Q-smart sıramatik sistemi entegre web sunucusu ve randevu web sayfası ile birlikte hazır olarak sunulur.

Q-smart sıramatik sistemi bilet makinenizi internete bağlayın ve herhangi ek bir ücret veya hizmet satın almadan internetten online randevu sistemini kullanmaya başlayın.

Müşteri iletişim kanalları

Q-smart Sıramatik sistemleri ile birlikte 3 farklı bilgilendirme kanalı sunulur. Bunlar, bilet makinesi ekranı reklamları, baskı yapılan bilet şablonları ve entegre multimedya signage sistemidir.

Bilet makineleri ekranlarından, yeni kampanyalarınızı duyurabilir, bilgilendirme mesajları yayınlayabilir, servis ve hizmetleriniz hakkında güncel bildirimler yapabilirsiniz.

Basılan biletlerin kullandığı şablonu online değiştirerek, anında müşterilerinize yeni şablon ile bilet basabilirsiniz. Her sevis için bilet şablonunuzu özelleştirebilir, farklı kuyruklar için özel mesajlar basabilirsiniz.

Entegre digital signage sistemi ile müşterilerinizin sıra numaralarını takip ettikleri ekranlardan, metin, resim veya video formatında mesajlarınızı yayınlayabilirsiniz.

Tüm seçenekler tamamen web tabanlı yönetim arayüzünden gerçekleştirilmekte olup, yaptığınız değişiklikler canlı olarak şubelerinize yansıtılmaktadır.

sıramatik sistemi reklam yönetimi
siramatik sistemi entegrasyon şeması

SAP, Google, IBM, Microsoft... CRM dış web servis entegrasyonu

Q-smart sıramatik sistemi dış Dünya ile konuşan bir mimari ile tasarlanmıştır. Sistem, bilet alındığında, randevulu müşteri şubeye geldiğinde, randevulu müşteri çağrıldığında, bir anket girişi yapıldığında, bir bilet çağrıldığında, kart okuyucu özel bir müşteri okuduğunda, yeni bir randevu alındığında... gibi saymakla bitmeyen müşteri ilişkileri yönetiminizin ihtiyaç duyduğu tüm bilgiyi canlı olarak web servislerinize bildirir.

Üstün tasarım mimarisiyle, hayal ettiğiniz tüm entegrasyon çözümlerini kurgulayabilirsiniz. sistem dahili veritabanı, web sunucusu ve uygulama sunucusunu içerisinde barındırır. Bu esnek mimari ile REST, SOAP, SOCKET.. gibi haberleşme teknolojilerinin tamamını kullanabilir.

Q-smart Web Servisleri

Q-smart Sıramatik sistemleri dahili web, veritabanı ve uygulama sunucusu ile sağladığı tüm hizmetler için web servislere sahiptir.

Randevu servisleri; randevu ekleme, silme, düzenleme, randevu günleri, randevu durumları, kalan randevular, randevu dağıtılan servisler, randevu ayarları.

Biletleme servisleri; bilet ekleme, bilet basma, bilet durum sorgulama, bilet limitleme servis durumları, bilet çağırma, bilet tekrar çağırma, bilet erteleme, bilet transfer etme, bilet park etme, sisteme çağrı terminali olarak login/logout olma.

Raporlama servisleri; hizmet verilen servisler, saatlere göre veriler, günlere göre veriler, aylara göre veriler, yıllara göre veriler, kullanıcı verileri, hizmet verileri, ortalama bekleme süreleri, ortalama işlem süreleri, en uzun işlem, en kısa işlem, ortalama bekleyen bilet sayıları, ortalama işlem sayıları, personel çalışma saatleri, online gişe sayısı, bilet verileri, müşteri memnuniyet anketi anket verileri.

Monitoring servisleri; CPU sıcaklığı, CPU çalışma yüzdesi, RAM durumu, HDD durumu, İşletim sistemi bilgileri, güncelleme durumu, sistem kaynakları durumu, yazıcı durumu, gişe ekranları ve ana ekranlar durumu, donanımların haberleşme durumu, donanımların arıza durumları.

sıramatik sistemi web servisleri