Garenta Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi
Kısa dönem araç kiralama sektörüne farklı bir anlayış getirecek olan, yeni nesil araç kiralama sloganı ile faaliyete geçen GARENTA, Anadolu Grubu’nun tüm şirketleri gibi sektöründe ayrışan, fark yaratan bir anlayışla müşterilerine hizmet vermeyi hedefliyor.
Kalitenin ve değerlerin sürekliliğini hedefleyen Garenta, müşterilerinin memnuniyetini ölçek amacıyla, Türkiye çağındaki araç kiralama ofislerine, Q-Smart Poll Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi kurmuş ve uygulamaya almıştır.
%100 Anadolu Grubu sermayesi ile kurulan Garenta, global bir marka olma vizyonuna sahip tek Türk rent a car markasıdır. İş veya özel maksatla kiralama yapan müşterilerin, beklentileri doğrultusunda kurumsallığa sahiptir.
Bu kalitenin ve değerlerin sürekliliğini hedefleyen Garenta müşterilerinin memnuniyetini ölçek amacıyla Q-Smart Poll anket cihazlarını kullanma kararı almıştır. Yapılan pilot çalışmaları ve karşılıklı fikir alışverişi ile geliştirilen sistem tüm Garenta ofislerinde, Garenta'ya özel hazırlanan yeni özellikleriyle hizmete alınmıştır.

Merkezi yönetim
Tüm Garenta ofisleri tek merkezden izlenmekte, sorular online hazırlanmakta, sorular ve şube performansları merkezden anlık izlenmektedir.

Özel tasarım
Dış görünümüye olduğu kadar, yazılımsal ihtiyaçlar da değerlendirilmiş ve Garenta için özel olarak hazırlanmış ve uygulanmıştır.

Canlı uyarı sistemi
Tüm şubeler sistem tarafından izlenmekte, ard arda negatif alınan cevaplar veya şube genelinde müşteri memnuniyetinde düşüş tespit edilmesi halinde, yöneticiler otomatik olarak e-posta ile bilgilendirilmektedir.

Periyodik ödeme yok, bir kez alınır
Q-smart poll sistemi bir kez satın alınır. Sunucu kirası, cihaz kirası, hizmet bedeli vb. gibi adlandırılan, herhangi bir periyodik ödeme yapılmamaktadır.

Online soru ekleme, cevaba göre yönlendirme
Sorulara verilen yanıtlara göre farklı sorulara yönlendirme yapılmakta, bu sayede hizmetten memnun olmayan müşterilere neden olmadıkları veya bunun gibi farklı yeni sorular sorulmaktadır.

Geçmişe dönük performans raporları
Canlı performans izlemenin yanı sıra, geriye dönük aylık, haftalık, günlük veya saatlik memnuniyet raporları hazırlanmakta, şubelerin veya şube personellerinin performansları geriye dönük izlenebilmektedir.