Samsung Servis Merkezleri Sıramatik Sistemi
Samsung Servis Merkezleri, Q-smart ile müşterilerine sunduğu hizmet kalitesini daha da arttırıyor. Q-smart Sıramatik Sistemleri Ankara, Bursa, İzmir, Eskişehir, Balıkesir, Bursa, Diyarbakır, Samsun, Trabzon, Manisa, Konya, Erzurum, Malatya, Antep, Kayseri, Kocaeli illerindeki Samsung Servis Merkezlerinde müşterilere hizmet veriyor.
Kurumsal Samsung imajına uygun bir biçimde hazırlanan kiosk ve bilet makineleri, pilot olarak uygulamaya alınmış, pilot çalışmanın sonucunda, Güney Kore Samsung Genel Müdürlüğünden Samsung Mimarları tarafından onaylanmıştır.
Samsung Servis Merkezlerinde kullanılan sıramatik sistemleriyle sistemin yoğunluğu web üzerinden online izlenmekte, servise teslim edilen veya servisten teslim alınan ürünlerin yoğunlukları takip edilmekte, yoğunlaşan bölümler organize edilerek, müşteriler hızlı hizmet verilmesi sağlanmaktadır.

Müşteri ses kaydı
Servis merkezi müşterilerine hizmet verilirken, sıramatik sisteminde otomatik olarak tarih ve bilet numarasıyla eşleşen ses kayıtları saklanmaktadır. Bu ses kayıtları, olası bir şikayet durumunda dinlenmekte, kalite standartları gereği kaydedilmektedir.

Konsept tasarım
Servis merkezleri, pilot uygulamanın ardından, Güney Kore Genel Müdürlükten Samsung Mimarları tarafından onaylanarak tasarlanmış ve uygulanmıştır.

Canlı müdehale
Servis merkezinde ürünün servis merkezine teslimi ve ürünün servis merkezinden teslim alınması işlemleri canlı izlenmekte, servislerin yoğunlaşması halinde online müdehale edilmekte ve yoğunluğun hızlıca giderilmesi sağlanmaktadır.

Çoklu platform desteği
Servis merkezi çalışanlarının görev ve yetkileri, cep telefonundan, tablet veya bilgisayarlardan kolaylıkla canlı olarak düzenlenmektedir. Web tabanlı raporlama ile servis merkezinin performasn raporları saatlik, günlük, haftalık, aylık ve yıllık periyotlar halinde alınmaktadır.

Detaylı raporlama
Web tabanlı raporlama ile servis merkezinin performans raporları incelenmekte, personelin ve şubenin durumu takip edilmektedir. Geriye dönük alınabilen raporlar ile geçmiş aylardaki çalışmalar ve güncel durum karşılaştırılmaktadır.

Personel izinleri düzenlenmesi
Personel ve şube performans raporlarıyla, şubenin haftanın hangi günleri yoğun olduğu tespit edilmekte, personellerin izinleri bu değerlere göre düzenlenmektedir. Yoğun olan günler daha fazla, yoğunluğun az olduğu günlerde ise daha az personel ile kusursuz hizmet verilmektedir.
Projeden görüntüler
Müşteri Hizmet Merkezi Sıramatik Sistemi Uygulamaları
- Vatan Bilgisayar Ankara Mağazası
- IKEA Ankara Mağazası Müşteri Hizmetleri
- IKEA İzmir Mağazası Müşteri Hizmetleri
- IKEA Ümraniye Mağazası Müşteri Hizmetleri
- IKEA Bayrampaşa Mağazası Müşteri Hizmetleri
- Biletix Satış Noktaları Müşteri Hizmetleri
- Herbalife Müşteri Hizmetleri
- Türksat İstanbul Abone Merkezleri
- Türksat Bursa Abone Merkezleri
- Türksat Ankara Abone Merkezleri
- Türksat İstanbul Ataşehir Abone Merkezi
- Samsung İstanbul Şişli Servis Merkezi
- Samsung Kayseri Servis Merkezi
- Samsung Ankara Etlik Servis Merkezi
- Samsung Ankara Kolej Servis Merkezi
- Samsung Ankara Meşrutiyet Servis Merkezi
- Samsung Gaziantep Servis Merkezi
- Samsung Malatya Servis Merkezi
- Samsung Erzurum Servis Merkezi
- Samsung Konya Servis Merkezi
- Samsung İzmit Servis Merkezi
- Samsung Eskişehir Servis Merkezi
- Samsung Balıkesir Servis Merkezi
- Samsung İzmir Servis Merkezi
- Samsung Trabzon Servis Merkezi
- Samsung Samsun Servis Merkezi
- Samsung Manisa Servis Merkezi
- Samsung İstanbul Nişantaşı Servis Merkezi
- Moldcell Moldova Abone Merkezleri (Moldova GSM Operatörü)
- Turkcell Gaziantep TİM
- Turkcell Adana TİM
- Turkcell Kilis TİM
- Merter SONY Servis Merkez
- Telpa Servis Merkezleri İstanbul
- Apple Premium Yetkili Servisleri (Bireysel Bilgisayar)