T Serisi Sıramatik Sistemi

Q-smart’ın İnovatif Sıra Sistemi: Android’in Gücüyle Entegre Numaratör Çözümü

Q-smart T Tablet Sıramatik Sistemi

Samsung 9.6 inç android tablet ve özel üretim standlarıyla, Q-smart, sıra sistemi yönetiminin yanı sıra performans ve online randevu işlevleriyle Dünya’nın en ekonomik sıramatik çözümünü sunmaktadır.

Android İle Özgür Kullanım

Q-smart T sıramatik sistemi, 9.6 inç Samsung tablet ile sunulmakta olup, Android 4.2 üzeri tüm tabletlerle uyumlu ve kişisel tercihlere göre özelleştirilebilir.

Tak Çalıştır Özelliği

Kullanıcı dostu Q-smart T, uzmanlık gerektirmeden hızla kurulum ve çalıştırma imkanı sunar. Web tarayıcısı üzerinden anında sıra sistemi yönetimi sağlar.

Sarf Malzemesiz Çalışma

Geleneksel sıramatik sistemlerin aksine, Q-smart T numaratör sistemi ile sarf malzeme tüketmeden sanal bilet üretimi yapabilir veya müşterilere direkt sıra numarası dağıtabilirsiniz.

Sıramatik Sisteminde Inovatif Çözüm

3000+

İşlem Kapasitesi

99

Kuyruk Kapasitesi

254+

Gişe Kapasitesi

Standı montajlayın

Standı paket ile birlikte gönderilen birkaç vida yardımıyla yüzeye montajlayın.

Tableti yerleştirin

Uygulamayı Play Store’dan indirin, URL adresini mini sunucunuzun IP adresi olarak belirleyin ve basitçe standa yerleştirin.

Sistemi kullanın

Mini sunucunuzu TV’nize bağlayın ve sisteminizi kullanmaya başlayın.

Android ile özgür kullanım

Sistem 9.6 inç Samsung tablet ile birlikte sunulmaktadır. Android 4.2 üzeri tüm tabletler ile uyumludur. Tercihiniz halinde tablet seçeneği dilediğiniz boyut ve markada tablet ile değiştirilebilir.

Tak-Çalıştır

Tablet standı duvara basitçe montajlanır. Tablet’e Q-smart Fullscreen Browser uygulaması Play Store’dan yüklenir ve çalışır. Uzman personel tarafından montaj gerektirmez.

Sarf malzemesiz

Geleneksel sıramatik sistemlerinde olduğu gibi müşterilerinize sıra numarası dağıtabilir yada isim, vergi no, telefon numarasının son 4 hanesi gibi bir müşteri bilgisi ile sanal bilet üretebilirsiniz. Hiçbir sarf malzeme tüketmez.

HDMI çıkışı ile ana ekran

Sistemin üzerindeki dahili HDMI çıkışı ana ekran olarak kullanılabilir. Dilediğiniz TV’yi anında müşteri yönlendirme ekranı olarak kullanabilirsiniz.

Entegre Sıramatik Çözümleri:

Müşteri Deneyiminizi Maksimize Edin

Sesli Anons

Sıradaki biletin çağrılması esnasında sesli uyarı melodisi kullanımı seçilebilir. Yada bilet numarasını ve yönlendireceğiniz gişeyi sesli anons ile dinletebilirsiniz.

Internet Tarayıcılarda Çalışma

Sistem dahili Cloud bilet çağrı terminali ile birlikte sunulur. Personelin bilgisayarına hiçbir yazılım kurmadan, internet tarayıcısı üzerinden, sadece 80.portu kullanarak çalışır. Özel ayar gerektirmez. 

Tek Tuşla Yedekleme

Sistemizini dilediğiniz zaman sadece tek tıklamayla yedekleyebilir, oluşturduğunuz yedekleri bilgisayarınıza indirebilir, önceden aldığınız bir tarihe tek tıklamayla dönebilirsiniz.

Canlı performans raporu

Canlı raporlama ile şubenizin genel durumunu ve servislerin durumlarını, servislerde hizmet almak için bekleyen kişileri, ortalama işlem ve bekleme sürelerini, hizmet vermekte olan personel sayısını canlı olarak izleyebilirsiniz.

Sistem entegrasyonu

SAP veya web servis entegrasyonları ile müşterilerinizin sisteminizle etkileşim kurmasını sağlayabilir, müşterilerinize öncelik verebilir, kurumsal alt yapınızla haberleşmesini sağlayabilirsiniz.

Memnuniyet anketi

Q-smart Poll müşteri memnuniyet anketi sistemi ile entegre edilerek, müşterilerinizin aldıkları hizmeti değerlendirmesini, memnuniyet veya menuniyetsizliklerinin sebeplerini inceleyebilirsiniz.

Dijital Dönüşümde

Sıramatik Sistemlerinde Lider

Firmamızın sunduğu gelişmiş sıramatik hizmetleriyle iş süreçlerinizi optimize edin. Web tabanlı yönetim, etkin performans raporları ve merkezi kontrol mekanizmalarıyla, müşteri deneyiminizi bir üst seviyeye taşıyın. Yenilikçi çözümlerimizle her zaman bir adım önde olun.

Performans Raporları

Geliştirilen web tabanlı personel performans yönetimi ile kurumunuzun verimliliğine katkıda bulunabilir, işçilik maliyetlerinizi tekrar değerlendirebilirsiniz.

Web Tabanlı Yönetim

Web tabanlı yönetim sayesinde, kuyruk yönetimi, sıra yönetimi, reklam yönetimi, operatör yönetimini kolaylıkla bilgisayar veya cep telefonu üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

İnternetten Randevu

İnternetten randevu (hiç bir ek talep olmaksızın sadece internet bağlantısı ile) vermek için hazır. Sadece internete bağlayarak sıra sisteminize internetten randevu dağıtabilirsiniz.

Merkezi Yönetim

Harita entegrasyonumuz sayesinde tüm şubelerinizi anında görüntüleyin, bekleme sürelerini optimize edin, bilet şablonlarınızı hızla güncelleyin ve kuyruk ayarları ile kullanıcı yetkilerini kişiselleştirin. Şimdi yönetimin gücünü elinize alın!

Teknik Özellikler


Donanım Özellikleri
CPU: ARM64 Quad Core
Anakart: Amlogic S905X3
Ram: 4GB
Disk: 64GB
Monitör: 9.6
Dokunmatik: Capacitive
Yazıcı: Hayır
Bağlantı: 10/100/1000 Gigabit ethernet
Çalışma voltajı: 220V AC
Güç tüketimi: 10W
Ağırlık: 1kg
Boyutlar: 15cm x 15cm x 4cm

Kapasite
Tavsiye edilen günlük işlem kapasitesi: 4000
Bilet alım tipi: Dokunmatik
Kuyruk yönetim kapasitesi: 99
Kullanıcı kapasitesi: Sınırsız
Gişe yönetim kapasitesi: 50
Bilet rulosu kapasitesi: Hayır
Bilet genişliği: Hayır

Donanım desteği
Müşteri temsilcisi görüşme kaydı: Evet
Sanal terminal desteği: Evet
Platform bağımsız sanal terminal desteği: Evet
Android smart terminal desteği: Evet
Web tabanlı cloud terminal desteği: Evet
Masaüstü terminal desteği: Evet
Manyetik kart okuyucu: Hayır
RFID, Mifare veya smartcard okuyucu: Hayır
Barkod ve QR kod okuyucu: Hayır
Bulut ekran desteği: Evet
Curwe WiFi 802.11 b/g ekran desteği: Evet
Curwe serisi ekran desteği: Evet
Flex serisi ekran desteği: Evet
Matrix serisi ekran desteği: Evet
7 Segment serisi ekran desteği: Evet
USB gişe ekranı desteği: Evet
Android tablet gişe ekranı desteği: Evet
DSI LCD TV Digital signage desteği: Evet
Ana panel gruplama desteği: Evet
Ana panel desteklenen satır sayısı: Sınırsız
SMS ile bilet numarası çağrı bildirimi: Opsiyonel
Ekran boyutu: 9.6
Özel linux işletim sistemi: Evet
Windows işletim sistemi: Hayır
Renk seçenekleri: Siyah
Kurumsal logo uygulaması: Hayır
Kabin içi sıcaklık kontrol ünitesi: Hayır
Havalandırma fanları: Hayır
Müşteri memnuniyet anketi sistemi: Opsiyonel
Endüstriyel termal yazıcı: Hayır
Bilet azaldı sensörü ve uyarısı: Hayır
Bilet bitti sensörü ve uyarısı: Hayır
Web tarayıcı üzerinden bilet baskısı: Evet
Alınan bileti sesli okuma: Evet
Çağrı yapılan bileti sesli okuma: Evet
Bilet üzerine özel müşteri bilgisi baskısı: Hayır
Bileti farklı bir gruba transfer etme: Evet
Bileti doğrudan bir kullanıcıya transfer etme: Evet
Web tarayıcıda çağrı yapılan bileti sesli okuma: Evet
Bilet park etme: Evet
Bilet erteleme: Evet
QR Kodun bilete basılması:

Raporlama desteği
Web tabanlı kuyruk performans raporu: Evet
Web tabanlı kullanıcı performans raporu: Evet
Raporlama süresi: 6 ay
Raporların grafiksel gösterimi: Evet
Raporların Excel'e aktarımı: Evet
Raporların PDF'e aktarımı: Evet
Merkezi raporlama: Opsiyonel
Merkezi sistem yönetimi: Opsiyonel
Duyarlı web tasarımı: Evet
Akıllı telefonlardan raporlama: Evet
Kullanıcıların terminal kapatma sebebi raporlama: Opsiyonel
Kullanıcı çalışma süresi raporlama: Evet
Donanım durumu izleme: Evet
E-posta ile periyodik raporlama: Opsiyonel

Yönetim desteği
HTML5 müşteri ekranı tasarımı: Opsiyonel
Harici web sayfası görüntüleme: Evet
Yabancı dil desteği: Evet
Web tabanlı bilet şablonu yönetimi: Evet
Web tabanlı kuyruk yönetimi: Evet
Bilet numarası ön eki (Örn A123): Evet
Internetten randevu yönetimi: Opsiyonel
Müşteri kartı yönetimi: Opsiyonel
Kimlik numarası korumalı kuyruk yönetimi: Opsiyonel
Kimlik numarasına özel kuyruk yönetimi: Opsiyonel
Çalışma zamanı ve öğlen arası limitleme: Evet
Kuyruk bilet sayısı limitleme: Evet
Mirror queue kuyruk yönetimi: Evet
Smart call akıllı şube yönetimi: Evet
Müşteri ekranı (bilet makinesi) reklam yönetimi: Evet
Gösterge ekranı (TV veya monitor) reklam yönetimi: Evet
Tek tıkla sistem yedekleme: Evet
Tek tıkla sistem geri yükleme: Evet

Web servisler ve entegrasyon
Çağrı yapılan bileti sesli okuma web servisi: Evet
SAP sistem entegrasyonu: Opsiyonel
Internetten randevu web servisleri: Opsiyonel
Performans raporu web servisleri: Evet
Internetten randevu harici servis entegrasyonu: Opsiyonel
Kimlik numarası entegrasyonu: Opsiyonel
Sistem istatistikleri web servisleri: Evet
Çağrı yönetimi web servisleri: Evet
Çağrı terminali SAP entegrasyonu: Opsiyonel
Çağrı terminali API: Evet
Akıllı bina otomasyonu desteği: Opsiyonel
Scroll to Top