Samsung 9.6 inç android tablet, özel üretim tablet standları ve mini uygulama sunucusundan oluşan, isterseniz bilet yazıcısı isterseniz yazıcısız kullanılabilen, sıra sistemi yönetiminin yanı sıra performans ve online randevu yönetimi işlevlerini birlikte sunan Dünya'nın en ekonomik sıra sistemi çözümüdür.

İhtiyaç duyulan donanım ve yazılımın tamamı sistem içerisine entegre edilmiştir. Dahili web ve veritabanı sunucusu ile başka hiçbir ek donanıma veya yazılıma ihtiyaç duymadan sisteminizi yönetir. Cihaz üzerindeki 4K HDMI çıkışına dilediğiniz TV'nizi bağlayarak, sıramatik sistemi ana yönlendirme ekranınınızı hemen kullanabilirsiniz.

  • Samsung 9.6 inç android tablet
  • Dahili 802.11g WiFi router/access point olarak çalışma
  • Özel tasarım tablet standı seçenekleri
  • Platform bağımsız web browser üzerinden sistem yönetimi
  • Platform bağımsız web browser üzerinden performans raporları
  • Tercihe göre yazıcılı veya yazıcısız çalışma seçenekleri
  • Zengin multimedya içerikli müşteri ekranı tasarımı
  • Dahili HDMI çıkışı ile müşteri yönlendirme ekranı kullanımı
  • Günlük 3.000 işlem kapasitesi

Standı montajlayın

Standı paket ile birlikte gönderilen birkaç vida yardımıyla yüzeye montajlayın.

Tableti yerleştirin

Uygulamayı Play Store'dan indirin, URL adresini mini sunucunuzun IP adresi olarak belirleyin ve basitçe standa yerleştirin.

Sistemi kullanın

Mini sunucunuzu TV'nize bağlayın ve sisteminizi kullanmaya başlayın.

Android ile özgür kullanım

Sistem 9.6 inç Samsung tablet ile birlikte sunulmaktadır. Android 4.2 üzeri tüm tabletler ile uyumludur. Tercihiniz halinde tablet seçeneği dilediğiniz boyut ve markada tablet ile değiştirilebilir.

Tak-Çalıştır

Tablet standı duvara basitçe montajlanır. Tablet'e Q-smart Fullscreen Browser uygulaması Play Store'dan yüklenir ve çalışır. Uzman personel tarafından montaj gerektirmez.

Sarf malzemesiz

Geleneksel sıramatik sistemlerinde olduğu gibi müşterilerinize sıra numarası dağıtabilir yada isim, vergi no, telefon numarasının son 4 hanesi gibi bir müşteri bilgisi ile sanal bilet üretebilirsiniz. Hiçbir sarf malzeme tüketmez.

Yazıcılı veya Yazıcısız çalışma

Sistem klasik sıramatik sistemleri gibi bilet baskısı alarak veya yazıcısız olarak çalışabilmektedir. Terchinize göre tüm ECS/POS yazıcılar ile çalışabilir.

cloud qsmart queue management server

266gr

Sunucu sadece 266gr ağırlığında, 13cm x 8cm x 4cm boyutlarındadır. Ergonomik ve hafif tasarımı ile kargo masrafı dikkate alınmayacak kadar ekonomikleştirilmiştir.

HDMI çıkışı ile ana ekran

Sistemin üzerindeki dahili HDMI çıkışı ana ekran olarak kullanılabilir. Dilediğiniz TV'yi anında müşteri yönlendirme ekranı olarak kullanabilirsiniz.

Dahili 802.11g WiFi

Sistem dahili 802.11 b/g WiFi router'a sahiptir. Kablosuz veya kablolu ağınıza bağlamadan dahili WiFi sistemi üzerinden çalışabilir.

Gigabit Ethernet

Sistemin gigabit ethernet çıkışı kullanılarak, dilerseniz ağınıza bağlanabilir. Ağınızdan herhangi bir web tarayıcı ile sisteme erişebilirsiniz. Sadece Port:80 kullanır.

Özelleştirilebilen tasarım

Arkaplan, bilet numarası metni, gişe/oda numarası metni, üst logo, alt bilgi, canlı haber kaynakları, tüm yazıların renkleri ve boyutları, saat/tarih gösterimi kurumsal isteklerinize göre değişebilmektedir.

Canlı haber gösterimi

Özelleştirilebilen RSS servisleri ile dilediğiniz RSS sağlayıcısından, istediğiniz URL adresini kopyalayın, sisteme yapıştırın ve kaydedin. Sistem otomatik olarak sağlayıcınıza erişir, kaynaklardan bir haber seçer ve anında görüntülemeye başlar.

Hava durumu gösterimi

Cihaz otomatik olarak konum bilgisine erişerek, konuşulan lisanı ve lokasyona ait hava durumu bilgisini elde eder. Dilerseniz bu bilgiler manuel olarakda seçilebilmektedir.

Dilediğiniz uyarı melodisi

Sıradaki biletin çağrılması esnasında sesli uyarı melodisi kullanımı seçilebilir olup, kullanılacak melodi tamamen sizin istediğiniz bir ses dosyası olarak kullanılabilmektedir.

cloud qsmart queue management server

Kullanıcı tabanlı çalışma

Her kullanıcı kendi kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme bağlanır, sistem yöneticisi taraından kendisine atanmış görev listesine göre, herhangi bir ayar yapmadan otomatik olarak çalışmaya hazırdır.

Yardım fonksiyonu

Kullanıcıların birincil ve ikincil görev listesi sistem yöneticisi tarafıdan ayarlanır. Kullanıcının birinci listesinde bekleyen bilet olmadığında, diğer yoğun servislere ek bir müdehaleye gerek kalmadan yardım eder.

Internet tarayıcılarda çalışma

Sistem dahili Cloud bilet çağrı terminali ile birlikte sunulur. Personelin bilgisayarına hiçbir yazılım kurmadan, internet tarayıcısı üzerinden, sadece 80.portu kullanarak çalışır. Özel ayar gerektirmez. 

Sınırsız kullanıcı

Sisteme sınırsız sayıda kullanıcı tanımlanabilir. Kullanıcının çalıştığı masa/gişe/oda farketmez, kullanıcı adı ve parolası ile dilediği konumda, aynı görevleri yapmak üzere çalışır.

Web tarayıcılarda çalışma

Hiçbir program yüklemenize gerek kalmadan, cep telefonu, tablet veya bilgisayarınızın web tarayıcısından, canlı veya geçmişe dönük çalışma ve performans raporları alabilirsiniz.

Canlı performans

Sisteminizin ve personelinizin canlı durumunu web tarayıcınız üzerinden canlı izleyebilirsiniz. Bekleyen kişi sayısı, hizmet verilen kişi sayısı ortalama bekleme süresi...

Çalışma saati raporlama

Personellerinizin çalışma sürelerini, işe başlama, mola ve çıkış saatlarini ve sürelerini, canlı veya geçmişe dönük elde edebilirsiniz.

Servis permans raporları

Verdiğiniz hizmetlere ait, saatlik, günlük, haftalık, aylık veya yıllık çalışma raporlarını, istediğiniz filtreler doğrultusunda elde edebilisiniz. Raporlarınız çıktılarını PDF veya Excel formatında dışarı aktarabilirsiniz.

queue management performance reporiting

Canlı donanım izleme

Sistemin donanımlarına ait canlı performans verilerini, web tarayıcınızdan sistem arayüzüne bağlanarak izleyebilirsiniz.

Kullanıcı yönetimi

Sistem yönetim arayüzünden yeni kullanıcı ekleyebilir, mevcut kullanıcıların görev listelerini düzenleyebilir, kimlik bilgilerini ve görev tanımlarını canlı değiştirebilirsiniz.

Kuyruk yönetimi

Verdiğiniz hizmetlerin çalışma saatlerini, bilet numarası değerlerini, mola saatlerini, adını, görsellerini, öncelik değerlerini, hizmet verme durumunu, günlük hizmet sayısını düzenleyebilir, yeni bir hizmet açabilirsiniz. 

Tek tuşla yedekleme

Sistemizini dilediğiniz zaman sadece tek tıklamayla yedekleyebilir, oluşturduğunuz yedekleri bilgisayarınıza indirebilir, önceden aldığınız bir tarihe tek tıklamayla dönebilirsiniz.

Teknik Özellikler

Donanım özellikleri

  • CPU: Arm 64 Bit 1.5Ghz A72 Cortex Quad Core + Samsung Exynos 1.3Ghz A7 Cortex Quad Core
  • Anakart: Broadcom® BCM2711B0
  • RAM: 2GB DDR4 2200 Mhz + 1.5GB
  • Disk: 16GB Sandisk® SD + 16GB Flash
  • Monitor: Samsung 9.6 inç, 1280x800px TFT LCD
  • Dokunmatik: Multitouch capacitive
  • Yazıcı: Opsiyonel (ECS/POS)
  • Ağ: 2.4 GHz and 5 GHz 802.11b/g/n/ac wireless LAN, 10/100/1000 Gigabit ethernet
  • Çalışma voltajı: 220V AC
  • Güç tüketimi: 10 W
  • Ağırlık: <1 kg
  • Boyutlar [cm] (GxDxY): 17cm x 4cm x 30cm

Kapasite

  • Tavsiye edilen günlük işlem kapasitesi: 3.000
  • Bilet alım tipi: Touch
  • Kuyruk yönetim kapasitesi: 99
  • Kullanıcı kapasitesi: Sınırsız
  • Gişe yönetim kapasitesi: 50
  • Bilet rulosu kapasitesi: Opsiyonel
  • Bilet genişliği: Opsiyonel

Donanım desteği

  • Müşteri temsilcisi görüşme kaydı: Evet
  • Sanal terminal desteği: Evet
  • Platform bağımsız sanal terminal desteği: Evet
  • Android smart terminal desteği: Evet
  • Web tabanlı cloud terminal desteği: Evet
  • Masaüstü terminal desteği: Evet
  • Manyetik kart okuyucu: Hayır
  • RFID, Mifare veya smartcard okuyucu: Hayır
  • Barkod ve QR kod okuyucu: Hayır
  • Flex serisi ekran desteği: Evet
  • Matrix serisi ekran desteği: Evet
  • 7 Segment serisi ekran desteği: Evet
  • USB gişe ekranı desteği: Evet
  • Android tablet gişe ekranı desteği: Evet
  • DSI LCD TV Digital signage desteği: Evet
  • Ana panel gruplama desteği: Evet (1Grup)
  • Ana panel desteklenen satır sayısı: 5
  • SMS ile bilet numarası çağrı bildirimi: Hayır
  • Ekran boyutu: 9.6 inç
  • Özel linux işletim sistemi: Evet
  • Windows işletim sistemi: Hayır
  • Renk seçenekleri: Siyah, Beyaz, Mavi, Kırmızı veya Opsiyonel olarak doku baskısı
  • Kurumsal logo uygulaması: Hayır
  • Kabin içi sıcaklık kontrol ünitesi: Uygulanmaz
  • Müşteri memnuniyet anketi sistemi: Opsiyonel
  • Endüstriyel termal yazıcı: Opsiyonel
  • Bilet azaldı sensörü ve uyarısı : Hayır
  • Bilet bitti sensörü ve uyarısı: Opsiyonel
  • Web tarayıcı üzerinden bilet baskısı: Evet
  • Alınan bileti sesli okuma: Hayır
  • Çağrı yapılan bileti sesli okuma: Hayır
  • Bilet üzerine özel müşteri bilgisi baskısı: Opsiyonel
  • Bileti farklı bir gruba transfer etme: Evet
  • Bileti doğrudan bir kullanıcıya transfer etme: Hayır

Raporlama desteği

  • Web tabanlı kuyruk performans raporu: Evet
  • Web tabanlı kullanıcı performans raporu: Evet
  • Raporlama süresi: 6 ay
  • Raporların grafiksel gösterimi: Evet
  • Raporların Excel'e aktarımı: Evet
  • Raporların PDF'e aktarımı: Evet
  • Merkezi raporlama: Opsiyonel
  • Merkezi sistem yönetimi: Opsiyonel

Yönetim desteği

  • Yabancı dil desteği: Evet
  • Web tabanlı bilet şablonu yönetimi: Opsiyonel
  • Web tabanlı kuyruk yönetimi: Evet
  • Bilet numarası ön eki (Örn A123): Hayır
  • Internetten randevu yönetimi: Opsiyonel
  • Müşteri kartı yönetimi: Hayır
  • Kimlik numarası korumalı kuyruk yönetimi: Hayır
  • Kimlik numarasına özel kuyruk yönetimi: Hayır
  • Çalışma zamanı ve öğlen arası limitleme: Evet
  • Kuyruk bilet sayısı limirleme: Evet
  • Mirror queue kuyruk yönetimi: Hayır
  • Smart call akıllı şube yönetimi: Hayır
  • Müşteri ekranı (bilet makinesi) reklam yönetimi: Hayır

Web servisler ve entegrasyon

  • SAP Entegrasyonu: Hayır
  • Internetten randevu servisleri: Evet
  • Internetten randevu harici servis entegrasyonu: Opsiyonel
  • Performans raporu web servisleri: Evet
  • Sistem istatistikleri web servisleri: Evet
  • Çağrı yönetimi web servisleri: Evet
  • Çağrı terminali API: Evet