İnternetten Randevu Çözümü

Q-smart bilet makinesi, randevuyu internetten dağıtmaya hazır. (İnternet bağlantısı dışında ek hiç bir talep olmadan).

Süreleri, çalışma saatlerini, randevuların çalışma günlerini düzenleyebilirsiniz. Q-smart online randevu sistemi kullanıcı dostu bir yönetim arayüzüne sahiptir. Opera, Safari, Chrome veya Firefox gibi, mobil veya masaüstü her tür internet tarayıcısından randevuları yönetir.

Bilet makinenizi internete bağlayın ve herhangi ek bir ücret veya hizmet almadan internetten randevu sistemini kullanmaya başlayın.

online appointment system

Nasıl çalışır

Q-smart sıramatik sistemi entegre web sunucusu ve randevu web sayfası ile birlikte hazır olarak sunulur. Internete bağlı olan bilet makinenize müşteriniz belirlediğiniz URL adresinden bağlanır (1+2).

Sıramatik sistemi müşterinizin seçtiği, hizmet, gün ve saat seçeneğine göre randevu alabileceği seçenekleri belirler ve kendisine sunar. Müşteriniz istediğiniz bilgileri doldurark başvurusunu oluşturur. Sistem bilgileri kaydeder ve randevu numarasını oluşturarak müşterinize sunar (3+4). 

Müşteriniz randevu tarihi ve randevu saatine bağlı kalarak şubenize gelir. Sıramatik sistmei ekranında randevulu seçeneğini seçer. Sistem randevu numarasını girmesini ister. Girilen  randevu numarası, randevu tarihi ve saati sisteme kayıtlı olan bilgiler ile eşleştirilirse müşterinize öncelikli biletini basar (5).

Müşteriniz öncelikli olarak sistemden derhal çağrılır. Almak istediği hizmete göre belirlediğiniz kullanıcılara yönlendirilir (6+7).

online appointment system web management

Web tabanlı sistem yönetimi

Web tabanlı sistem yönetimi ile randevu sisteminizi, cep telefonu, tablet bilgisayar, ipad, masaüstü bilgisayar... dilediğiniz platformdan yönetebilirsiniz. 

Tüm akıllı telefonlar, tabletler veya bilgisayarlardan internet tarayıcınızla sisteme bağlanın, hiçbir program yüklemeden randevu sisteminizi yönetin.

Web yönetim arayüzüyle alınan randevuları inceleyebilir, hizmet verdiğiniz bir servis için anında randevu dağıtımına başlayabilir, randevu kurallarınızı değiştirebilir, yoğunluğunuza göre personellerinizi görevlendirebilirsiniz.

online appointment system import data

Diğer sistemlerden içe aktarma

Sahip olduğunuz farklı bir sistemin randevuları, Q-smart randevu sistemine excel dosyası biçiminde kolayca aktarılabilir.

İçeri aktarılan randevular, Q-smart Sıra Sistemi tarafından kontrol edilerek bilete dönüştürülür. Böylelikle, müşterilerinizin randevu saatlerine uyumlu hareket etmeleri kontrol altına alınarak, randevu saatinden erken gelenler için henüz beklemeleri gerektiği, geç kalanlar içinse randevu saatlerine sadık kalmaları konularında müşterileriniz uyarılır.

online appointment system periods

Sadece şubeye gelen müşterileri dahil eder

Randevu ile gelen müşterileriniz sıramatik sisteminden randevu numarasını girerek biletini alabilir. Müşteri randevu numarasını girdiğinde sistem eşleşen randevuyu inceler. Randevu tarihi ve saatini kontrol ederek uygun olması durumunda öncelikli bileti müşteriye verir.

Müşterinizin randevu alıp gelmemesi halinde, müşteri sisteme hiç dahil edilmediği için personelleriniz gelmeyen müşterileri çağırmaz, gereksiz çağrı yapmaz ve personelinizi meşgul etmez. 

Sistem randevu tarihi ve saatini kontrol eder, eğer müşteri randevu saatinden daha önce gelmişse müşterinizi beklemesi gerektiği, randevu saatinden sonra gelmişse müşterinizin randevu saatinin geçtiği konusunda bilgilendirir.

 

online appointment system periods

Randevu Periyodu Yönetimi

Randevu dağıtımınızda kullanmak istediğiniz randevu periyorlarını kolayca yönetebilirsiniz.

Randevu ile çalışmak istediğiniz saat aralığını seçin, ardından randevu vermek istediğiniz periyodu belirleyin (örneğin yarım saat), periyot başına randevu adedini belirleyin (örneğin her yarım saat için 5 kişi), öğlen mola saatinizi seçin ve randevu dağıtmaya başlayın. Sistem belirlediğiniz değerlere göre, randevu ekranınızı otomatik olarak oluşturacak ve randevu yönetimine başlayacaktır.

 

appointment system queue ticket

Özel bilet şablonu ve numara aralıkları

Randevularınız için bilet makinesinden çıktı alınacak bilet numarası aralıklarını ve bilet yazdırma şablonunu kurumunuzun ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilirsiniz. 

Farklı bilet numarası aralığı kullanarak randevulu biletleri diğerlerinden kolaylıkla ayırt edebilir, yapılan farklı numara aralığı çağrısı ile normal bekleyen müşterilerinizde oluşabilecek karışıklığı engelleyebilirsiniz.

Entegrasyon ve diğer uygulama seçenekleri

Opsiyon 1. Standart Kullanım

Q-smart sıramatik sistemi dahili web sunucusu ve randevu web sayfasını kullanarak anında randevu dağıtımına ve yönetimine başlayabilirsiniz. Sıramatik sistemi size kullanacağınız URL adresini verir, bu adresi web sitenize ekleyerek anında randevu sistemini kullanabilirsiniz.

online appointment system schematic

Opsiyon 2. Farklı randevu sisteminden dağıtım, sıra sisteminin içine aktarma

Hali hazırda kullanmakta olduğunuz bir randevu sisteminde oluşturulan randevu numaraları ve bilgilerini, randevu yönetimi ekranından sistem içine Excel dosyası olarak aktarabilirsiniz. Müşteriniz şubeye geldiğinde, sıramatik sistemi randevu numarası, tarihi ve saatini denetleyerek, girdiğiniz veriler ile eşleşme bulması halinde müşterinizin biletini basar, öncelikli olarak çağırır.

online appointment system import excel

Opsiyon 3. Randevu sistemi web servisleri

Q-smart randevu sistemi hazır entegre web sunucusu ve web servisler ile birlikte sunulur. Sistem ile birlikte randevu ekleme, randevu durumu, randevu silme, randevu bilgileri güncelleme, kalan randevu sayısı, randevu dağıtılan hizmetler web servislerini kullanarak kendi yazılımınızdan, randevu sisteminde dilediğiniz işlemi gerçekleştirebilirsiniz. 

online appointment system web services

Opsiyon 4. Size ait sistemlere entegrasyon

Q-smart sıramatik sistemi randevu sorgulama işlemini dış bir sisteme yönlendirebilirsiniz. Hali hazırda kullandığınız randevu sisteminize, sıramatik sistemi web servis çağrısı yaparak müşterinizin girdiği randevu numarasını iletir. Web servisinizden alınacak JSON formatındaki yanıta göre, sistem müşterinizin biletini basar ve öncelikli olarak çağırır.

online appointment system rest web service