İnternetten Randevu Çözümü
Q-smart bilet makinesi, randevuyu internetten dağıtmaya hazır. (İnternet bağlantısı dışında ek hiç bir talep olmadan).
Süreleri, çalışma saatlerini, randevuların çalışma günlerini düzenleyebilirsiniz. Q-smart online randevu sistemi kullanıcı dostu bir yönetim arayüzüne sahiptir. Opera, Safari, Chrome veya Firefox gibi, mobil veya masaüstü her tür internet tarayıcısından randevuları yönetir.
Bilet makinenizi internete bağlayın ve herhangi ek bir ücret veya hizmet almadan internetten randevu sistemini kullanmaya başlayın.
Nasıl çalışır
Q-smart sıramatik sistemi entegre web sunucusu ve randevu web sayfası ile birlikte hazır olarak sunulur. Internete bağlı olan bilet makinenize müşteriniz belirlediğiniz URL adresinden bağlanır (1+2).
Sıramatik sistemi müşterinizin seçtiği, hizmet, gün ve saat seçeneğine göre randevu alabileceği seçenekleri belirler ve kendisine sunar. Müşteriniz istediğiniz bilgileri doldurarak başvurusunu oluşturur. Sistem bilgileri kaydeder ve randevu numarasını oluşturarak müşterinize sunar (3+4).
Müşteriniz randevu tarihi ve randevu saatine bağlı kalarak şubenize gelir. Sıramatik sistemi ekranında randevulu seçeneğini seçer. Sistem randevu numarasını girmesini ister. Girilen randevu numarası, randevu tarihi ve saati sisteme kayıtlı olan bilgiler ile eşleştirilirse müşterinize öncelikli biletini basar (5).
Müşteriniz öncelikli olarak sistemden derhal çağrılır. Almak istediği hizmete göre belirlediğiniz kullanıcılara yönlendirilir (6+7).
Web tabanlı sistem yönetimi
Web tabanlı sistem yönetimi ile randevu sisteminizi, cep telefonu, tablet bilgisayar, ipad, masaüstü bilgisayar... dilediğiniz platformdan yönetebilirsiniz.
Tüm akıllı telefonlar, tabletler veya bilgisayarlardan internet tarayıcınızla sisteme bağlanın, hiçbir program yüklemeden randevu sisteminizi yönetin.
Web yönetim arayüzüyle alınan randevuları inceleyebilir, hizmet verdiğiniz bir servis için anında randevu dağıtımına başlayabilir, randevu kurallarınızı değiştirebilir, yoğunluğunuza göre personellerinizi görevlendirebilirsiniz.
Diğer sistemlerden içe aktarma
Sahip olduğunuz farklı bir sistemin randevuları, Q-smart randevu sistemine excel dosyası biçiminde kolayca aktarılabilir.
İçeri aktarılan randevular, Q-smart Sıra Sistemi tarafından kontrol edilerek bilete dönüştürülür. Böylelikle, müşterilerinizin randevu saatlerine uyumlu hareket etmeleri kontrol altına alınarak, randevu saatinden erken gelenler için henüz beklemeleri gerektiği, geç kalanlar içinse randevu saatlerine sadık kalmaları konularında müşterileriniz uyarılır.
Sadece şubeye gelen müşterileri dahil eder
Randevu ile gelen müşterileriniz sıramatik sisteminden randevu numarasını girerek biletini alabilir. Müşteri randevu numarasını girdiğinde sistem eşleşen randevuyu inceler. Randevu tarihi ve saatini kontrol ederek uygun olması durumunda öncelikli bileti müşteriye verir.
Müşterinizin randevu alıp gelmemesi halinde, müşteri sisteme hiç dahil edilmediği için personelleriniz gelmeyen müşterileri çağırmaz, gereksiz çağrı yapmaz ve personelinizi meşgul etmez.
Sistem randevu tarihi ve saatini kontrol eder, eğer müşteri randevu saatinden daha önce gelmişse müşterinizi beklemesi gerektiği, randevu saatinden sonra gelmişse müşterinizin randevu saatinin geçtiği konusunda bilgilendirir.
Randevu Periyodu Yönetimi
Randevu dağıtımınızda kullanmak istediğiniz randevu periyorlarını kolayca yönetebilirsiniz.
Randevu ile çalışmak istediğiniz saat aralığını seçin, ardından randevu vermek istediğiniz periyodu belirleyin (örneğin yarım saat), periyot başına randevu adedini belirleyin (örneğin her yarım saat için 5 kişi), öğlen mola saatinizi seçin ve randevu dağıtmaya başlayın. Sistem belirlediğiniz değerlere göre, randevu ekranınızı otomatik olarak oluşturacak ve randevu yönetimine başlayacaktır.