Merkezi sistem yönetimi, merkezi raporlama

Yapay zeka kullanımı

Q-smart sıra yönetim sistemi zeki bir merkezi yönetim altyapısına sahiptir. Merkezi raporlama ve yönetim altyapısı ile tüm şubelerinizin yönetimini tek bir merkezden izleyebilir, şube performanslarını takip edebilir, şubelerinizdeki yoğunlukları canlı olarak takip edebilir, istenmeyen durumlar ile ilgili akıllı filtreler girerek, geliştirilen yapay zekanın sisteminizi takip etmesini sağlayabilirsiniz.

Akılcıl mimari

Merkezi sistem yönetimi, CMS (content management server) ve şubelerinizde kullanılmakta olan bilet makinelerinden oluşur. Bilet makineleri ağ üzerinden CMS'ye bağlanarak otomatik olarak senkronizasyon sağlar. 

Merkezde yapacağınız tüm değişikliklerden, şubeleriniz kısa bir süre sonra (2sn) haberdar edilir ve merkez ile otomatik olarak senkronize olurlar. 

Şubelerdeki çalışmalarda aynı akıllı teknoloji sayesinde CMS ile haberleşerek şubelerin performans durumları, basılan biletler, hizmet verilen kuyruk durumları, personellerin çalışma bilgileri gibi verileri anında koordinasyon merkezinize iletir. 

Merkezi yönetim ile şubelerinizde basılmakta olan biletlerin şablonlarını, kuyruk yapılandırmalarını veya ekranlarınızda yayınlanan reklamlarınızı tek noktadan kolaylıkla yönetebilirsiniz.

Harita entegrasyonu

Merkezi sistem yönetimi çözümü dahili harita entegrasyonu ile birlikte sunulur. Koordinasyon merkeziniz için teknik veya performans bilgileri sunan sistem, şubelerinizden gelen canlı bilgiler ışığında, harita üzerinde ilgili lokasyonlara zoom yaparak, elde ettiği bilgileri canlı olarak sunar.

Harita üzerinden bekleme süresi sınırınızı aşan, çok fazla bekleyen müşteri bulunan, işlem süreleri olağan dışı fazla olan şubeleri, otomatik olarak tespit eder ve görevli yöneticilerinizin dikkatine sunar.

Haritanın tarama hızı, zoom seviyesi, görüntülenecek veriler ve şubeler, güncelleme süresi gibi bilgiler dilediğiniz gibi özelleştirilebilir.

Detaylı merkezi performans raporları

Şubelerinize ait merkezde toplanan veriler geliştmiş bir rapor üretimine yardımcı olur. Oluşturulan rapor çıktılarınz ile şubeler arası performansları inceleyebilir, şubelerin, kuyrukların veya personellerin çalışmalarını tüm sistem ile karşılaştırarak değerlendirebilirsiniz.

Raporlama kategorileriyle farklı bakış açıları

Performans raporları, yıllara göre, ay bazında, haftalara göre, haftanın günleri bazında veya çalışma saatleri seçenekleri ile üretilebilir. Böylelikle haftanın hangi günü veya yılın hangi ayında yoğun veya az yoğun olduğunuzu değerlendirebilirsiniz. 

Geniş dışa aktarma alternatifleri

Geliştirilen tablo teknolojisiyle, rapor verilerini dilediğiniz sıralama seçeneği ile anında değiştirebilir, verilerin çıktılarını Excel, PDF, tablo, yazdırılabilir, clipboard çıktı seçenekleri ile dış ortamlara aktarabilirsiniz.

 

Dinamik kütüphane, çalışma esnasında etkileşim

Dinamik grafik kütühanesi ile grafik tipini (çizgisel, çubuk, yatay çubuk, pasta...) canlı olarak değiştirebilir, dilediğiniz şubeyi rapordan çıkartabilir, istediğiniz şubeleri tekrar raporun üretilmesine gerek kalmadan anında rapora ekleyebilirsiniz. İncelemek istediğiniz verinin üzerine giderek bu veri hakkında detayları görüntüleyebilirsiniz.