Temassız Sıramatik Sistemi Çözümü

PDF olarak görüntüle

qsmart cloud queue management

Temassız sıra sistemi kullanın, sizi ve çevrenizdekileri Corona virüsden koruyun

Covid19 salgınıyla birlikte hepimiz temasdan kaçınmaya çalışıyoruz, ancak devam eden günlük yaşantımızda halen bir çok noktaya temas etmek zorunda kalıyoruz. Her temasın ardından endişeleniyor, kendimizi dezenfekte ediyor, ellerimizi yıkıyoruz ama yine de kendimizi güvende hissedemiyoruz.

Kendimizi güvende hissetmenin tek yolu sıfır temas. Geliştirdiğimiz Temassız Sıramatik Sistemiyle, vatandaşlar hizmet almak için ziyaret ettikleri kurum veya kuruluşlarda, sıfır temas ile sıra numarasına alarak, işlemlerini hiçbir şeye temas etmeden gerçekleştirebiliyorlar.

Nasıl çalışır?

Q-smart sıramatik sisteminin tüm özelliklerine sahip olan Temassız Sıramatik Sistemi, ileri güvenlik önlemleri alınmış, güçlü Q-smart sunucuları üzerinde size özel açılan hesaplar üzerinde çalışır.

  • Kurum girişine kuruma özel bilet alma ekranına ait kare kod yerleştirilir
  • Kare kod okutulduktan sonra sıra alma ekranı kullanıcının kişisel telefonunda açılır
  • Kullanıcı yaptırmak istediği işlemi menüden seçer
  • Sisteme kayıt yaptırmak için kullanıcıdan telefon numarası, TC kimlik numarası...vb gibi şahsi bir bilginin bir kısmı istenir
  • Kullanının verdiği numara/bilgi sisteme kaydedilir
  • Kullanıcı numarasını ekranlar üzerinden takip eder, numarası çağrıldığında işlemlerini yaptırmak üzere kuruma girer.

qsmart-cloud-topology
temassız sıra sistemi ekranlar

Özelleştirilebilir tasarım, yerelleşme

Müşteri bilet arayüzünü dilediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz. Farklı dil seçenekleri ekleyebilir, her bir ekran için, arka planı, düğme görsellerini, hizmet adlarını, simgelerini, boyutlarını, yerleşimlerini, görünümlerini kurumsal ihtiyaçlarınıza göre şekillendirebilirsiniz.

Arka planda resim veya renk seçeneklerinin yanı sıra video kullanabilir, ön planda kullanılan tüm yazı tiplerini, boyutlarını, renklerini değiştirebilirsiniz.

Farklı diller için Lisan ekranları tasarlayabilir, dil seçeneklerine göre sıra alan müşterilerinizi, bu dili konuşan personellerinize yönlendirebilirsiniz.

Ana Yönlendirme Ekranları

Herhangi bir marka Smart TV, Android TV Box, Apple TV, Amazon TV Stick veya bilgisayarı, kısacası internet tarayıcısı olan tüm ürünleri, sıramatik sistemi ana yönlendirme ekranına dönüştürebilirsiniz.

Geleneksel sıramatik sistemlerinde olduğu gibi bilet numarasını görüntüleyebilir, yada müşterilerinizin adını, soyadını, lakabını, araç plakasını veya vergi numarasını ekranlarda görüntüleyebilirsiniz.

temassız sıra sistemi ana ekran
temassız sıramatiksistemi masa tablet ekranı

Masa, Gişe, Oda Ekranları

İnternet tarayıcıya sahip olan, dilediğiniz donanımı (tablet, PC, Apple TV) sıramatik sistemi personel ekranına dönüştürür.

Standard bir iPad veya Anroid tablet ile müşteri temsilcinizin masasında, monitörünüzü bilgisayarınızın ikincil monitör çıkışına bağlayarak kapı üstü veya duvarda, Smart TV veya Apple TV ile televizyonlarınızda, kısacası dilediğiniz donanımı, istediğiniz noktada, sıramatik sistemi personel ekranı olarak kullanabilirsiniz.

Duyarlı tasarımı sayesinde, kullanılan donanımdan bağımsız olarak, cihazın çözünürlüğünü ve ekran pozisyonunu algılar, içeriğini otomatik olarak optimize eder, size hiçbir iş bırakmaz.

Canlı RSS servisleri, Hava durumu

Temassız sıramatik sistemi ana ekranı, dahili RSS ve hava durumu hizmetleri ile birlikte sunulur.

Canlı haberler: Özelleştirilebilen RSS servisleri ile dilediğiniz RSS sağlayıcısından, istediğiniz URL adresini kopyalayın, sisteme yapıştırın ve kaydedin. Sistem otomatik olarak sağlayıcınıza erişir, kaynaklardan bir haber seçer ve anında görüntülemeye başlar.

Hava durumu, lisan ve lokasyon: Ana ekran, cloud sunucunuza bağlandığı anda lokasyon bilgisini elde eder. Elde edilen lokasyon bilgisi ile konuşulan dili, hava durumunu, lokasyon bilgisini üretir ve istediğiniz doğrultusunda ekranda yayınlar.

temassız sıramatik sistemi ekranlar

Kişiselleştirme

Gişe ekranını dilediğiniz gibi özelleştirebilirsiniz. Çalışan personelin kimlik bilgileri, pozisyonu, gişe numarası metni ve büyüklüğü, bilet numarası metni ve büyüklüğü, yazı tipleri, renkleri, boyutları, biçimleri, arka plan görseli renk, resim veya video olarak seçilebilmektedir.

Geleneksel sıra sistemlerinde olduğu gibi çağrılan bilet numarasını görüntüleyebilmenin yanı sıra, çağrılan kişinin adı, soyadı, vergi numarası...gibi bilgiler kullanılarak da sıradaki kişier çağrılabilmektedir.

Sıradaki biletin çağrılması esnasında sesli uyarı melodisi kullanımı seçilebilir olup, kullanılacak melodi tamamen sizin istediğiniz bir ses dosyası olarak kullanılabilmektedir.

bulut sıra sistemi tablet ekran responsive
temassız sıramatik sistemi numara çağırma programı

Çağrı Terminalleri

Temassız sıra sistemi, sıraya giren müşterilerinizi çağırmak için dahili Çağrı Terminali yazılımı ile birlikte sunulur.

Çağrı terminali, bulut sunucu üzerinde çalışır ve tüm web tarayıcılar ile uyumludur. Akıllı saat, akıllı telefon, tablet veya bilgisayarınızın web tarayıcısını açarak hesabınıza ait URL adresini girmeniz yeterlidir. Farklı cihaz ve ekranlar için duyarlı tasarlanan sistem, akıllı saatten, dizüstü bilgisayara kadar, bağlanan cihaza göre otomatik olarak adapte olur.

Çağrı terminali yazılımı, çağırma, transfer etme, erteleme, park ve tekrar çağırma fonksiyonlarını yerine getirir. Kullanıcı arayüzünde, çağrılan bilet numarasını, işlem için geçen süreyi ve hizmet almak için bekleyen müşteri sayısı bilgilerini görüntüler.