
Özel Geliştirilmiş İşletim Sistemi
Q-smart tarafından geliştirilen Linux tabanlı işletim sistemi, virüs bulaşma veya sistemin çökmesi gibi sorunları tarihe karıştırıyor. İster Linux, ister Windows ile mükemmel bir numaratör deneyimi.
19inç Kızılötesi Dokunmatik Ekran
Çizilmeye, darbeye ve suya dayanıklı 19 inç yatay dokunmatik ekranıyla, sıramatik sıra sisteminiz her koşulda maksimum performans sunar.
Web Tabanlı Sıra Yönetimi
Raporlama, kuyruk ayarları, personel yönetimi ve daha fazlası… Tüm sıra yönetimi işlevlerini web tarayıcınız üzerinden kolayca gerçekleştirin.
Sıramatik Sisteminde Yüksek Kapasite
20000+
İşlem Kapasitesi
1500+
Bilet Kapasitesi
254+
Gişe Kapasitesi

Entegre Sıramatik Çözümleri:
Müşteri Deneyiminizi Maksimize Edin
Geniş Dil ve Alfabe Desteği
Sıramatik sistemi, tüm dilleri ve alfabeleri destekler. Bu özellik, farklı bölgelerde veya çok dilli ortamlarda hizmet verirken kullanıcılarınız için kolay ve anlaşılır bir deneyim sunar. Global operasyonlar için ideal bir seçenektir.
Virüssüz, Sorunsuz Çalışma
Sıra sistemi için özel olarak tasarlanmış işletim sistemi, virüs tehditlerine ve sistem çökmelerine karşı kusursuz bir koruma sunar. Sıramatik deneyiminizi teknik servis ücretleri olmadan yıllarca sorunsuzca sürdürün!
Kapasite genişletme
Sınırsız sayıda ek kiosk, bilet makinesi, operatör ekranı, zil ünitesi, ana ekran, LCD monitör, masa üstü yazıcı eklentileri ile dilediğiniz anda sisteminizi dilediğiniz kapasiteye genişletilebilirsiniz.
Canlı performans raporu
Canlı raporlama ile şubenizin genel durumunu ve servislerin durumlarını, servislerde hizmet almak için bekleyen kişileri, ortalama işlem ve bekleme sürelerini, hizmet vermekte olan personel sayısını canlı olarak izleyebilirsiniz.
Sistem entegrasyonu
SAP veya web servis entegrasyonları ile müşterilerinizin sisteminizle etkileşim kurmasını sağlayabilir, müşterilerinize öncelik verebilir, kurumsal alt yapınızla haberleşmesini sağlayabilirsiniz.
Memnuniyet anketi
Q-smart Poll müşteri memnuniyet anketi sistemi ile entegre edilerek, müşterilerinizin aldıkları hizmeti değerlendirmesini, memnuniyet veya menuniyetsizliklerinin sebeplerini inceleyebilirsiniz.