Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası Anket ve Sıramatik Sistemi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaşların sorunlarının çözüme kavuşturulması için hayata geçirdiği Çözüm Masası, yenilenen Q-smart Sıramatik Sistemi ve sisteme entegre olarak çalışan Anket Sistemi ile artık daha fazla dilek, şikâyet ve öneriye daha kısa sürede cevap verebiliyor.
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı’na bağlı olarak hizmet veren Çözüm Masası Büyükşehirin vitrini olarak ön plana çıkıyor.
Q-smart sıramatik kioskundan sıra alan vatandaşlar çözüm masası memurunun çağrısıyla birlikte işlem yaptırmak için ilgili birime giderek işlemine başlıyor. İşlem sonunda, sıramatik sistemine entegre olarak çalışan Q-smart Poll anket cihazıyla almış olduğu hizmeti değerlendiriyor. Değerlendirme sonuçları, yapılan işleme, müşteri bilgisine, günün saatine, memura göre değerlendiriliyor ve raporlanıyor.

Çoklu platform
Çözüm masasında çalışanların görev ve yetkileri, anket sonuçları, performans raporları, ister cep telefonundan, ister bilgisayarlardan kolaylıkla, canlı düzenlenmektedir. Çoklu platform üzerindn çalışan raporlama alt yapısı ile anket raporları, merkezden istenildiği anda, saatlik, günlük, haftalık, aylık ve yıllık periyotlar halinde alınabilmektedir.

Entegre memnuniyet anketi
Sıramatik sistemine entegre olarak çalışan Memnuniyet Anket Sistemi işlemi tamamlanan biletin değerlendirilmesini isyor, alınan hizmet değerlendiriliyor, işlem bazında, gişe bazında... aylık, günlük, saatlik raporlanıyor.

Canlı uyarı sistemi
Çözüm masası sistem tarafından izlenerek, ard arda negatif alınan cevaplar veya şube genelinde müşteri memnuniyetinde düşüş tespit edilmesi halinde, yöneticiler otomatik olarak e-posta ile bilgilendiriliyor.

Geçmişe dönük performans raporları
Canlı olarak çözüm masasının performanslarının izlenebilmesinin yanı sıra, geriye dönük aylık, haftalık, günlük veya saatlik raporlar hazırlanıyor, çözüm masası genelinin veya personellerin performansları geriye dönük izleniyor.