Türkiye’nin önde gelen doğalgaz dağıtım şirketi İNGAZ, Q-smart’ın sıramatik çözümüyle müşteri ilişkileri yönetimini en üst seviyeye taşıyor.

İNGAZ Müşteri Hizmetleri ve Ödeme Noktaları Sıramatik Sistemi

İNGAZ, doğalgaz dağıtım sektöründeki liderliğini pekiştirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla Q-smart sıramatik sistemini tercih etti. Bu teknolojik altyapı sayesinde, şirket, internet üzerinden raporlama ve sistem yönetimi uygulamalarıyla müşteri ilişkileri yönetiminde büyük bir dönüşüm yaşamıştır.

İNGAZ’ın yeni sıramatik sistemi, çoklu platformlar üzerinden uzaktan yönetilebilir bir yapıya sahiptir. Müşteri hizmet merkezleri, cep telefonu, tablet veya bilgisayarlar üzerinden, herhangi bir uygulama kurulumuna gerek kalmadan yönetilmektedir. Ayrıca, tüm şubeler tek merkezden, internet tarayıcıları üzerinden, canlı veya geçmişe dönük izlenmekte ve verimlilik raporları alınabilmektedir.

Q-smart’ın getirdiği bu yenilikçi sistemle, müşteri temsilcileri arasında iş yükü dengesi otomatik olarak sağlanmakta, bekleme süreleri azaltılmakta ve hizmet kalitesi artırılmaktadır. Ayrıca, müşteri temsilcisi ile müşteri arasında geçen diyaloglar kayıt altına alınarak hizmet kalitesi sürekli olarak kontrol edilmektedir.

Web Tabanlı Performans Raporları

Tüm şubelerin canlı veya geçmişe dönük performansının internet tarayıcıları üzerinden izlenmesi.

Çoklu Platform Desteği

Cep telefonu, tablet veya bilgisayarlar üzerinden, herhangi bir uygulama yüklemeye gerek kalmadan sıramatik sistem yönetimi.

Müşteri Temsilcisi Ses Kaydı

Hizmet kalitesini sürekli kılmak adına müşteri temsilcisi ve müşteri arasındaki diyalogların kayıt altına alınması ve gerektiğinde dinlenmesi.

Otomatik Destek

Sırasında bekleyen müşteri olmayan memurların sistem tarafından otomatik olarak diğer kuyruklara yönlendirilmesi.

Benzer uygulamalar

Scroll to Top