MediaMarkt Mağaza Sıra Sistemi
MediaMarkt’ın ürün teslim ve teknik servis süreçleri, Q-smart’ın özel tasarım sıramatik sistemleriyle daha verimli ve kullanıcı dostu

MediaMarkt Sıra Sistemi Uygulaması

MediaMarkt, müşteri memnuniyetini ve hizmet verimliliğini artırmak amacıyla, Q-smart tarafından özel olarak tasarlanan sıramatik sistemlerini mağazalarına entegre etmiştir. Bu sistem, özellikle ürün teslim alma ve teknik servise ürün teslim etme işlemleri için kullanılarak, müşteri deneyimini üst düzeye çıkarmayı hedeflemektedir. MediaMarkt için özelleştirilmiş kiosk ve görseller, mağazanın kurumsal kimliğine tam uyum sağlar.

Q-smart Sıramatik Sistemi, MediaMarkt’ın mevcut randevu ve CRM sistemleriyle sorunsuz bir şekilde entegre edilecek biçimde hazırlanmıştır. Bu entegrasyon, müşterilerin randevu almasını ve sıra beklemeden hızlı bir şekilde hizmet almasını sağlayarak, işlemlerin daha akıcı bir hale gelmesine olanak tanımaktadır. Ana yönlendirme ekranları, MediaMarkt’ın kurumsal renkleri ve kimliğine uygun olarak tasarlanmıştır, böylece mağaza içi görsel bütünlük korunmaktadır.

MediaMarkt mağazalarındaki bu yenilik, müşteri bekleme sürelerini azaltırken, personelin iş yükünü de hafifletiyor. Web tabanlı servisler sayesinde, müşteri akışı verimli bir şekilde yönetilirken, mağaza yönetimi de gerçek zamanlı veri analizi yapabilmekte ve operasyonel kararlarını bu doğrultuda şekillendirebilmektedir.

Müşteri Odaklı Tasarım

MediaMarkt’a özel olarak tasarlanmış kiosk ve ana ekranlarla müşteri deneyimi önceliklendirilmiştir.

Entegre Çözümler

Sistem, MediaMarkt’ın randevu ve CRM sistemleriyle tam entegrasyon sağlayarak iş süreçlerini kolaylaştırır.

Kurumsal Kimlik

Tüm sistem elemanları, MediaMarkt’ın kurumsal kimliğine uygun şekilde özelleştirilmiştir.

Verimlilik Artışı

Müşteri bekleme sürelerinin azalması ve iş süreçlerinin hızlanması ile mağaza operasyonlarındaki verimlilik artmıştır.

MediaMarkt Mağaza Sıra Sistemi

Benzer uygulamalar

Scroll to Top