Koton Mağazaları Kasa Sıra Sistemi Çözümü

Koton, yaklaşık 8.500'den fazla çalışanı ve 275'i Türkiye'de 159'u yurt dışında olmak üzere toplam 434 mağaza ile 28 ülkede bulunan ve merkezi İstanbul olan mağazalar zinciri KOTON, kasa önlerinde oluşan yoğunluğu yönetmek için Q-smart sıramatik sistemlerini tercih etmiş ve mağazalarında uygulamaya başlamıştır.

Gerçekleştirilen çalışmanın amacı, kasa önlerinden oluşan müşteri ödeme kuyruğunun verimli şekilde yönetilmesidir. Kasa numarasını gösteren CheckOut Counter Kasa ekranlaryla, çağıran kasanın müşterilerin dikkatlerini çekmesi sağlanmıştır. LCD TV uygulanarak yapılan ana yönlendirme ekranlarıyla, sıradaki müşteri kasa numarasının sesli olarak 3 farklı dilde okunmasıyla ve görsel olarak uyarılmaktadır.

Çağrı yapılmadığı zamanlarda ana panel üzerinde KOTON'a ait kampanya ve bilgilendire mesajları gösterilirken, çağrı yapıldığı esnada işlem yapılacak kasa numarası görüntülenmektedir.
Kredi kartı ile ödeme alan ve iade kasalarının bilgilendirmeleri ise kayan yazı panelleri ile sağlanmıştır.
Müşteri ana ekranların yönlendirmesiyle çağıran kasaya ilerlemekte ve işlemini hızla tamamlamaktadır.

Web raporlama ve performans yönetimiyle, kasaların hangi günlerde yoğun olduğu, işlem süreleri ve çalışan performansları, cep telefonundan takip edilmektedir.
Müşteri yoğunluğuna göre açık olması gereken kasalar düzenlenmekte, çalışanların performansları sistem üzerinden takip edilmektedir.

Projeden görütüler

Makaleyi Paylaş

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir