Türksat A.Ş. Hizmet Merkezleri Sıramatik Sistemi Projesi
Türksat A.Ş., Türksat Televizyon, İnternet ve telefon hizmetlerini Türkiyenin bir çok ilinde başarı ile yürütmektedir.
Türksat'ın yaptığı çalışmalar sonucunda, müşteri hizmetleri merkezlerine sıramatik sistemi kurulmasına karar verilmiştir. Bu çalışmaların sonucu olarak Bursa, İstanbul, Ankara ve Eskişehir illerinde bulunan müşteri hizmet merkezlerine Q-smart Sıramatik Sistemleri kurulmuş ve başarıyla kullanımına başlanmıştır
Türksat'ın sunmuş olduğu hizmetlere erişmek isteyen vatandaşlarımız Türksat hizmet şubelerine başvurmaktadır. Türksat şubelerinde yaşanan yoğun başvurular nedeniyle, hizmet şubelerinde yaşanan karışıklığın sıra yönetimi sistemiyle düzenlenmesi ihtiyacı hissedilmiştir.
Bu aşamada Türksat'ın gerçekleştirdiği araştırmalar ve çalışmalar sonucunda, müşteri hizmetleri merkezlerine sıramatik sistemi kurulması kararlaştırılmış ve hizmet merkezlerini, firmamızın üretimini gerçekleştirmekte olduğu Q-smart sıra yönetimi sistemleriyle donatılmıştır.

Çoklu platform
Müşteri hizmet merkezinde çalışanların görev ve yetkileri, performans raporları, ister cep telefonundan, ister bilgisayarlardan kolaylıkla, canlı düzenlenmektedir.

Performans raporları
Web platformu üzerinden çalışan raporlama alt yapısı ile tüm mobil cihazlardan istenildiği anda, saatlik, günlük, haftalık, aylık ve yıllık periyotlar halinde alınabilmektedir.

Canlı uyarı sistemi
Çözüm masası sistem tarafından izlenerek, ard arda negatif alınan cevaplar veya şube genelinde müşteri memnuniyetinde düşüş tespit edilmesi halinde, yöneticiler otomatik olarak e-posta ile bilgilendiriliyor.

Dayanıklı dokunmatik ekran
Hizmet merkezlerinde yüksek çözünürlüklü, güçlü kimyasallara dayanıklı, sivri ve sert maddelerle dahi sıra alımına imkan veren, temperli camla korunmuş özel dokunmatik ekranlar kullanılmıştır.