Aydem Elektrik Sıramatik Sistemi
Ege Bölgesi’ndeki 14 hizmet noktası ve 2 il müdürlüğüyle Aydem Elektrik, Q-smart’ın sunduğu sıramatik çözümle müşteri ilişkileri yönetimini en üst seviyeye taşıyor

Aydem Elektrik A.Ş. Müşteri Hizmetleri Sıramatik Sistemi

Aydem Elektrik Dağıtım A.Ş., genel müdürlük ve 14 hizmet noktası ile 2 il müdürlüğünde Q-smart Sıramatik Sistemlerini başarıyla uygulamaktadır. Bu sistemler, şube yoğunluklarını merkezi bir şekilde izleme ve gerektiğinde anında müdahale edebilme olanağı sağlamaktadır.

Aydem Elektrik, tüm hizmet merkezlerini merkezi bir yönetim sistemi altında tutarak, anlık durumlar ve yoğunluklarını web tabanlı bir platform üzerinden canlı olarak izlemektedir. Bu durum, hizmet kalitesini artırarak, müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmayı amaçlamaktadır.

İnternet üzerinden randevu alma ve raporlama özellikleri, müşteri ilişkileri yönetimini daha da güçlendirirken, şubelerin performansını ve çalışan personelin verimliliğini detaylı bir şekilde analiz etmeyi mümkün kılıyor.

LCD TV Ana Ekran

Tüm müşteri hizmet merkezlerinde kullanılan LCD TV ana yönlendirme ekranları, sıra numaralarını ve merkezden yönetilen mesajları canlı olarak yayınlamaktadır.

Çoklu Platform Desteği

Sistem, çalışanların görev ve yetkilerini anında değiştirmeye imkan tanıyan web tabanlı bir raporlama ve yönetim aracı üzerinden işlemektedir. Bu, yönetim esnekliğini artırırken, çalışanların görev dağılımını optimize etmektedir.

Detaylı Raporlama

Saatlik, günlük, haftalık, aylık ve yıllık raporlar, web tabanlı sistem üzerinden kolaylıkla elde edilebilmekte, geriye dönük veri analizi yapılmasına olanak tanımaktadır.

Online Randevu

Müşteriler, internet üzerinden online randevularını kolaylıkla ayarlayarak, Zorlu Enerji bünyesindeki istedikleri şubeden randevu alabilir ve beklemeksizin işlemlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirler.

Aydem Elektrik Sıramatik Sistemi

Benzer uygulamalar

Scroll to Top