İGDAŞ Abone Merkezi Sıramatik Sistemi
İstanbul’un önde gelen doğalgaz dağıtım şirketi İGDAŞ, Q-smart’ın sunduğu sıramatik çözümle müşteri hizmet merkezlerinde etkin ve kaliteli hizmet sunumunu başlatıyor.

İGDAŞ Müşteri Hizmet Merkezleri Sıramatik Sistemi

İGDAŞ, İstanbul’un doğalgaz dağıtımı konusundaki lider şirketlerinden biri olarak, müşteri memnuniyetini artırmak ve daha etkili hizmet sunabilmek amacıyla Q-smart sıramatik sistemlerini tercih etmiştir. Bu sistem, şirketin internet üzerinden raporlama ve merkezi sistem izleme monitörü avantajlarıyla müşteri ilişkileri yönetimini şirket kalite politikasına uygun hale getiriyor.

Merkezi sistem monitörü, İGDAŞ’ın MHM Müdürlüğüne kurulmuş olup, şube bazında anlık durumları, çalışan personel sayısı, ortalama bekleme süresi gibi kritik verileri canlı olarak izlemeye olanak tanır. Ayrıca, çoklu platform desteği ile tüm çalışanlar ve gişeler için görev ve yetkiler, mobil cihazlardan veya bilgisayarlardan kolaylıkla düzenlenebilmektedir.

Q-smart sıramatik sistemi sayesinde, müşteri hizmet merkezlerindeki yoğunluğun ve bekleme sürelerinin azaltılması hedeflenmektedir. Özellikle ay sonu veya kış aylarındaki aşırı yoğun dönemlerde, sistem sayesinde verimli bir yönetim ve hızlı bir hizmet sunumu sağlanmaktadır.

Merkezi İzleme Monitörü

Şubelerin anlık durumu, çalışan personel sayısı ve ortalama hizmet süreleri gibi kritik verileri gerçek zamanlı olarak izleyebilme yeteneği.

Çoklu Platform Desteği

Mobil cihazlardan veya bilgisayarlardan görev ve yetkilerin anında düzenlenmesi, web tabanlı raporlama ile tüm şubelerin raporlarına erişim imkanı.

Güçlü Donanım

Dokunmatik ekranlı bilet makineleri ile günlük 20.000’in üzerinde işlem kapasitesi.

Milli Sermaye Dostu Yerli İşletim Sistemi

Linux işletim sistemine geçişle yurt dışına ödenen lisans bedellerinin ekonomiye kazandırılması ve yüksek performanslı, istikrarlı bir çalışma ortamının sağlanması.

İGDAŞ Abone Merkezi Sıramatik Sistemi

Benzer uygulamalar

Scroll to Top