Turkcell Sıramatik Sistemi Kiosk
Turkcell’in sektör liderliği ve kurumsal vizyonuna uyumlu Q-smart Sıramatik Sistemi, İletişim Merkezlerinde teknolojik bir dönüşüm yaratıyor.

Turkcell İletişim Merkezi Sıramatik Sistemi

Turkcell, sektördeki öncü konumu ve müşteri odaklı yaklaşımını bir adım daha ileri taşıyarak Q-smart Sıramatik Sistemi’ni İletişim Merkezlerine entegre etmiştir. Bu sistem, Turkcell’in global imajına uygun olarak özelleştirilmiş ve modern bir arayüzle sunulmaktadır.

Sıramatik Sistemi, internetten randevu alabilme özelliğiyle dikkat çekiyor. Bu sayede müşteriler, şubeye gelmeden önce randevu alarak bekleme süresi yaşamadan hızla işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Web tabanlı raporlama ve yönetim özellikleri sayesinde Turkcell yetkilileri, dünyanın herhangi bir yerinden sistemi takip edebilir ve yönetebilir.

Özel tasarımı sayesinde sıramatik sisteminin ön kiosk alınlığı, Turkcell’in kurumsal imajına göre düzenlenmiştir. Bu tasarım, hem estetik bir görünüm sunar hem de uzun yıllar dayanıklılık sağlar.

Randevu

Sıramatik sistemi, online randevu alabilme alt yapısıyla müşterilere zaman kazandırır. Bu sayede şubeye gelindiğinde ekstra bekleme süresi yaşanmaz.

Güçlü Donanım

22″ boyutunda, 4096 piksel çözünürlüğünde, darbelere ve çarpmalara karşı korumalı, kimyasal maddelere dayanıklı dokunmatik ekran, sistemin uzun ömürlü ve dayanıklı olmasını sağlar.

Otomatik Destek

Çalışanlar, müşteri yoğunluğuna göre programlanarak, bekleyen işlemleri olmadığında diğer işlemlere destek verirler.

Uzak Yönetim

Q-smart sıramatik sistemi, iPad, iPhone ve tabletler üzerinden web tabanlı yönetim özelliği sayesinde global olarak izlenebilir ve yönetilebilir.

Turkcell Sıramatik Sistemi

Benzer uygulamalar

Scroll to Top