Kısa dönem araç kiralama sektöründe fark yaratan Garenta, Q-Smart Poll Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi ile hizmet kalitesini sürekli kılmayı hedefliyor.

Garenta’nın Yenilikçi Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi Deneyimi

Türkiye’nin önde gelen araç kiralama şirketlerinden biri olan Garenta, Anadolu Grubu’nun tüm şirketleri gibi müşteri odaklılık ve kaliteye verdiği önemle tanınır. “Yeni nesil araç kiralama” sloganıyla faaliyete geçen şirket, sektöründe ayrışan ve fark yaratan bir hizmet anlayışıyla müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefler.

Müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla Garenta, Q-Smart Poll Müşteri Memnuniyet Anket Sistemi’ni Türkiye genelindeki araç kiralama ofislerine entegre etmiştir. Bu sistem sayesinde, müşteri geri dönüşleri anlık olarak alınmakta, sorular online olarak hazırlanıp değiştirilebilmekte ve şube performansları merkezden anlık olarak izlenebilmektedir.

Q-Smart Poll sistemi, Garenta’nın sürekli gelişim anlayışıyla müşteri memnuniyetini maksimuma çıkarma hedefini destekliyor. Bu sistem, müşterilere hızlı ve etkin bir şekilde geri dönüş yapma olanağı tanıyarak, hizmet kalitesini artırmakta ve şubelerin performansını optimize etmekte büyük bir rol oynamaktadır.

Özel Tasarım

Garenta’nın ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmış bir sistemle, hem dış görünüm hem de yazılımsal ihtiyaçlar dikkate alınarak hazırlanmıştır.

Canlı Uyarı Sistemi

Negatif geri dönüşler veya genel müşteri memnuniyetinde bir düşüş olduğunda, yöneticilere otomatik olarak e-posta ile bilgilendirme yapılır.

Merkezi Yönetim

Tüm Garenta ofisleri tek bir merkezden izlenir, bu sayede sorular online olarak hazırlanabilir ve şube performansları anlık olarak değerlendirilebilir.

Maliyet Etkinlik

Q-Smart poll sistemi bir kez satın alındığında, sunucu kirası, cihaz kirası veya hizmet bedeli gibi ek periyodik ödemeler gerektirmez. Bu da uzun vadede maliyet tasarrufu sağlar.

Benzer uygulamalar

Scroll to Top